Mullsjö

Nu är jag i Mullsjö igen. Det går snabbt nu. Om mindre än 2 veckor, ja rättare sagt, om 11 dagar flyger jag och mina fina vänner till San José. Lite nervöst. Nu planerar jag lite inför min semestervecka. Jag önskar även att min fina pojkvän och min duvsyster kommer och hälsar på. Alla får hälsa på!
Idag planerar vi inför våra externa projekt som vi ska göra i Costa Rica. Jag, Johanna och Nazli ska som sagt besöka Bribri Indianerna och bidra med pengar till deras skola. Så kul att göra en god gärning.
Idag är det mulet och 0 grader. Snön är borta dock. På torsdag åker jag till Västerås för myshelg och fin middag med Jonathans föräldrar. Sen blir det nog hemmåt för förberedelser med min packning. Mys med familj och Joni i Stockholm. Ps. Jag fick en katt i julklapp av Jonathan som heter Månsmyra. Dock en gosedjurskatt, men den riktiga kommer till mig när jag anländer på Arlanda den 17 April. Mm. Gullig.
Nyår
Mysmiddag.
Hejhej
Favoriter
Fina Pumba
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0