Manuel Antonio

Nu är vi i Manuel Antonio. Här är det 40 grader mas o menos. På hostelet får man inte röka, utan jag och jacop får gå på bakgården och tjyvröka. Så känns det. 
Imorgon ska vi förhoppningsvis till en strand och i helgen besöka Nationalparken. Manuel Antonio är känt för sina gulliga apor som klättrar på en när man går därinne. 
I veckan så ska jag röka,dricka öl, ha semester, titta på djur och umgås med nära och kära. Förbereda mig inför det bästa som hänt på 3 månader. Träffa min kära Jonathan, (och min familj förstås) 
 
Jag älskar Costa Rica och det har sannerligen varit en upplevelse, det kan kamren skriva upp.
Håll utkik, snart kommer min debutroman om min, jacops, nazlis och erikas Nicaragua upplevelse (Granada och San Juan Del Sur)
 
Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0