och jag står framför spegeln jag vill förändra allt, allt som jag ser i den

Städat mitt rum. Packat en väska med kläder. Inte ens klar. Långt ifrån att den väskan räcker till mina kläder. Jag kommer inte få hem allt. Får ta med saker i Januari också. Dammsugit. Så dammigt här. 
Imorgon om en vecka åker jag hem. 15.10 från Falköping går mitt tåg. Imorgon är det julbord till lunch. Gott. Hoppas på lax! På Fredag, som sagt, middag med 21 andra. 22 stycken. Tisdag nästa vecka har hela skolan julmiddag. Älskar julmat. Skinka med senap. Cravings!! Går snart i konkurs också. Mycket angenämnt. Trefligt.
Jag är så kär i min Jonathan. Jag vill ha honom här, lukta mig in i hans nacke, dra i hans hår, kyssa honom och stanna där hela natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0