MASSOR KÄRLEK

Haft en underbar helg. Kom fram strax efter 20 till Västerås i Fredags. Jonathan mötte upp mig på ICA och vi köpte räkor och baugett, skagen och majonäs som vi njöt av när vi kom hem. Mumma. Drack några glas vin, pratade och kysstes. På morgonen gick min man till affären och köpte världens godaste frukost. Chilimarinerad kräftröra med ostfrallor, god skinka och gott kaffe. På dagen var vi på stan och kollade affärer, drack god läsk och solade. Vi gick till ICA köpte massa goda ostar och fikonmarmelad. Även denna kväll lika mysig som Fredagen. Igår var det dags att bege sig till Mullsjö igen. Fick träffa lite av Jonathans familj, jätte söt lillebror, sen tog jag tåget hemmåt. 
Idag har vi haft fotokurs, kollat film om fattigdom och berättat om vad vi valt att skriva om för händelse ur "Hundraåringen." 
Jag saknar dig så mycket joniiiiiiiiiiiiiiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0