I love you

Jenny är kärlek, ren kärlek. I helgen har vi haft mysigt om än lite hektiskt. Vi har haft fulla muggar men inga fulla huvuden. Min jenny och jag har bara ägnat tid åt varandra. Mer tid nu eftersom hon istället för att åka på sin beställda biljett idag kl 14:59, bokade om, för att kunna vara med mig 15,5 timmar extra. Det kallar jag kärlek. Kärlek i stora mängder när jag också betalde halva biljetten för mina sista slantar. Vad är mer värt än det? Inget.
Jag är så glad och lycklig att jag fann dig. Nu ska jag pussa på dig hela natten lång (när du så flitigt pluggat klart i tv-rommet)
Puss alla fina. Vet inte vilka som läser bloggen men ha en glad jul och en rolig nyårsafton! Ta det lungt med spriten! (man kan ha trefligt ändå)
Fredrika

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni är så fina tjejer, längtar till nyår saknar er båda, kramar från Skåneland

2010-12-16 @ 23:00:23
Postat av: fred

Åh tack!

Ja, det gör vi :) vem du än är!

2010-12-17 @ 10:44:27
Postat av: Fredrica

det var jag, glömde att berätta det haha / freddie

2010-12-19 @ 23:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0